Перейти до основного вмісту

Види штучного інтелекту

 

Види штучного інтелекту

  • Чисто реактивні. Ці машини не мають пам'яті чи даних для роботи, спеціалізуються лише на одній сфері діяльності. Наприклад, у шаховій грі машина спостерігає за ходами та приймає найкраще рішення, щоб перемогти.
  • Обмежена пам'ять. Такі системи збирають попередні дані та продовжують додавати їх у свою пам'ять. Мають достатньо пам'яті або досвіду, аби приймати правильні рішення, при цьому їхня пам'ять мінімальна. Наприклад, така машина може запропонувати ресторан на основі зібраних відомостей про місцезнаходження людини.
  • Теорія розуму. Цей тип ШІ розуміє думки та емоції, а також соціально взаємодіє.
  • Самосвідомий. Самосвідомі машини ― це майбутнє покоління нових технологій. Вони будуть розумними, чутливими, свідомими.
  • Де його застосовують

    Наразі технологія використовується в багатьох галузях, включаючи транспорт, виробництво, фінанси, охорону здоров'я, освіту, промисловість тощо.

    Наприклад, системи на кшталт Google Maps, можуть аналізувати швидкість руху транспорту в будь-який момент часу, включаючи повідомлення з місця подій про дорожні інциденти: будівельні роботи або аварії.

    Системи прогнозування та профілактичного обслуговування у виробничій галузі допомагають виробникам продукції уникнути дорогих простоїв, а впровадження ШІ в механізми контролю якості підвищує ефективність виробництва.

  • https://youtu.be/oMD8rdl-VD4?feature=shared




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Історія розвитку ШІ

  Історія розвитку штучного інтелекту Народження (1952-1956) 1955 ― Аллен Ньюелл та Герберт Саймон створили першу програму штучного інтелекту ― Logic Theorist. Вона довела 38 із 52 математичних теорем, а також знайшла нові доведення для деяких інших. 1956 ― термін «штучний інтелект» вперше вжив американський інформатик  Джон Маккарті  на Дартмутській конференції. Золоті роки (1956-1974) 1966 ― Джозеф Вайценбаум розробив першого чат-бота ― ELIZA. Його назвали на честь Елізи Дулітл, героїні п'єси «Пігмаліон» Бернарда Шоу, яку навчали мові «вищого класу людей». ELIZA імітував діалог з психотерапевтом. 1972 ― в Японії створено першого інтелектуального людиноподібного робота, який отримав назву WABOT-1. Перша «зима штучного інтелекту» (1974-1980) У цей період комп'ютерні науковці стикнулися з гострою нестачею фінансування. Бум AI (1980-1987) У 1980 році в Стенфордському університеті відбулася перша національна конференція Американської асоціації штучного інтелекту. Друга «зима...

Що таке штучний інтелект

  Що таке штучний інтелект Штучний інтелект (artificial intelligence, AI)  ― це метод змусити комп'ютер чи програмне забезпечення «мислити» як людський мозок. Це досягається шляхом вивчення закономірностей роботи людського мозку та аналізу когнітивних процесів. Результатом цих досліджень є розробка інтелектуального програмного забезпечення та систем. Якщо ви коли-небудь користувалися сканером відбитків пальців, Face ID у телефоні та додатку Дія, друкували текст з допомогою Т9, спілкувалися із чат-ботом у якомусь онлайн-магазині ― ви взаємодіяли з artificial intelligence. Ще приклади штучного інтелекту: ChatGPT, голосові помічники Siri чи Alexa, система «Розумний будинок», автопілоти в машинах тощо. Складові AI Системи штучного інтелекту працюють, поєднуючи великі обсяги даних з інтелектуальними ітеративними алгоритмами обробки. Таке поєднання дозволяє йому вчитися на основі шаблонів і особливостей аналізованих даних. Щоразу, коли система виконує цикл обробки інформації, тестує...